Thursday, August 7, 2008

FiNallY

Finally dpt. juga aku create satu blog utk. aku melepaskan segala perasan perasaan serta tekanan jiwa yang menggangu dan menghantui aku selama ini. Blog ini adalah untuk kegunaan aku secara peribadi untuk membuat sesuatu konspirasi komen, pendapat dan juga pandangan terhadap isu-isu semasa didalam negara Mongolia Malaysia. Segala pandangan, pendapat dan juga kritikan yg. tertulis didalam blog nie adalah pendapat aku sebagai seorang individu yg. inginkan kuasa kebebasan untuk bersuara dan sebagai seorang warganegara MALAYSIA yang mengamalkan pemerintahan negara doraemon demokrasi, aku berhak untuk meluahkan segala pandangan dari pelbagai sudut. Aku tidak berpihak pada mana2 parti politik di Malaysia, yang penting mereka dipihak yg. BENAR, yg. betul2 ingin bekerja utk. rakyat. Tapi jikalau dipilih juga aku memilih parti GERAKAN yg. bermaksud "Tak Gerak maka Tak Makan" so nak tak nak kenalah bergerak. Wakkakka.... (gelak syaitan).

No comments: